2016. május 4., szerda

Rózsa doboz

Anyáknapi ajándék!


Rózsa doboz:

Bevallom őszintén, hogy egyik barátnőmtől szedtem az ötletet, és nagyon bejött. Én mindig előnyben részesítem a saját kézzel készült ajándékokat. Imádok ilyet kapni, de leginkább adni. :) 
Két dobozka készült, mert Nagymamának is szoktam adni, illetve Anyukámnak is. 

Egy kis költségvetést is hoztam, hogy átláthatóbb legyen a dolog: 
- virág 699.-/ db
- oázis kb. 300.-
- karton dobozka 430.-/db
- szalag 2m/100.-


Nos, lássuk a folyamatot:
 

Elsősorban megmutatom a dobozkát, minden leírást tartalmaz a csomagolása, és még azt is, hogy mire tudjuk felhasználni. Illetve, hogy milyen alapanyagokkal kezelhetjük.


Lényegében egy doboz szett így néz ki:


Javarészt ezekre lesz szükségünk, a doboz és az oázis egybe állításához. Mivel erős karton dobozról van szó, így akril festékkel nyugodtan rá lehet festeni. 

Első lépésként vágjuk ki az oázist, Éles késsel nyugodtan vágjuk körbe, javaslom, hogy a belsejéből kiindulva, mert ugye bele is kell férnie. Ezért is érdemes a dobozt csak később összeilleszteni.

Ha sikerült kivágni, akkor igazítsuk méretre, én szimplán beledugtam, majd a doboz tetejével egy magasságban elvágtam. Most jelezném, hogy az eredeti boxokban kissé kisebb oázis van, hogy a teteje is ráférjen, mivel nekem nem az extra jó minőségű rózsáim voltak, így én nem törhettem őket jobban bele a dobozba, csupán tényleg a felszínre rakhattam. De ez szerintnem opcionális.


Ha ez kész rakjuk félre az oázist, és kezdjünk bele a doboz összeragasztásához. Érdemes ragasztópisztollyal neki kezdeni, hiszen ez tartós marad. Ragasztani érdemes a belső oldaliről kezdve hiszen ha összenyomjuk minimálisan ki fog folyni a ragasztó, ami nem túl esztétikus, így viszont majd belülre fog kijönni.

Eddigieket nézve, ilyen állapotot kell, hogy kapjunk. Kivágott oázis, és összeillesztett dobozka. 

Következő lépésként én kifestettem a dobozokat, az eredeti teljesen fedett tökéletesen sima alap, én egy kicsit tovább gondoltam és egy enyhe vintage stílusba vezettem át. Körkörösen festettem így apró, kis helyeken nem ragadt rá a festék, régies beütést kapva.
A kifestett dobozok kb. így néznek majd ki.


Még szárazon is érdemes egy kicsit kilyukasztgatni az oázist, hiszen most még könnyen formázható. Vizesen már nem olyan kényelmes, na meg akkor mindenfelé árad a víz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése